Review - Vijlerhof
Concept - Beleving & Ervaring

1. Hoe duidelijk is voor jou het concept/thema van de zaak?*

1. Hoe duidelijk is voor jou het concept/thema van de zaak?*

1. Geef een score tussen 1 en 5

2. Sluit de inrichting van de zaak aan bij wat jij verwacht van dit concept?
*

2. Sluit de inrichting van de zaak aan bij wat jij verwacht van dit concept?
*

2. Geef een score tussen 1 en 5

3. Hoe beoordeel je de originaliteit van het concept?

*

3. Hoe beoordeel je de originaliteit van het concept?

*

3. Geef een score tussen 1 en 5

4. Hoe goed sluit de menukaart aan bij het concept?
*

4. Hoe goed sluit de menukaart aan bij het concept?
*

4. Geef een score tussen 1 en 5

5. Wat vind je van de presentatie van de gerechten en dranken?

*

5. Wat vind je van de presentatie van de gerechten en dranken?

*

5. Geef een score tussen 1 en 5

6. Heb je het idee dat deze zaak inspeelt op actuele trends (duurzaamheid, gezondheid, lokaal)?

*

6. Heb je het idee dat deze zaak inspeelt op actuele trends (duurzaamheid, gezondheid, lokaal)?

*

6. Geef een score tussen 1 en 5

7. Hoe beoordeel je de beleving van het concept/thema in de zaak?

*

7. Hoe beoordeel je de beleving van het concept/thema in de zaak?

*

7. Geef een score tussen 1 en 5

8. Hoe passend vind je dit concept in de omgeving waar het zich bevindt?

*

8. Hoe passend vind je dit concept in de omgeving waar het zich bevindt?

*

8. Geef een score tussen 1 en 5

9. Hoe ervaar je dat er een verhaal wordt verteld met dit concept? (bijvoorbeeld herkomst producten, missie)

*

9. Hoe ervaar je dat er een verhaal wordt verteld met dit concept? (bijvoorbeeld herkomst producten, missie)

*

9. Geef een score tussen 1 en 5

10. Zijn de openingstijden passend bij jouw behoefte?
*

10. Zijn de openingstijden passend bij jouw behoefte?
*

10. Geef een score tussen 1 en 5

11. Hoe beoordeel je de toegankelijkheid voor mensen met een beperking?

*

11. Hoe beoordeel je de toegankelijkheid voor mensen met een beperking?

*

11. Geef een score tussen 1 en 5

12. Hoe groot acht je de kans dat je deze zaak gaat aanraden aan anderen?

*

12. Hoe groot acht je de kans dat je deze zaak gaat aanraden aan anderen?

*

12. Geef een score tussen 1 en 5

13. Hoe beoordeel je de originaliteit van de drank- en wijnkaart?

*

13. Hoe beoordeel je de originaliteit van de drank- en wijnkaart?

*

13. Geef een score tussen 1 en 5

14. Hoe beoordeel je het aanbod voor kinderen of specifieke doelgroepen?

*

14. Hoe beoordeel je het aanbod voor kinderen of specifieke doelgroepen?

*

14. Geef een score tussen 1 en 5

15. Hoe beoordeel je de muziekstijl en het volume in de zaak?

*

15. Hoe beoordeel je de muziekstijl en het volume in de zaak?

*

15. Geef een score tussen 1 en 5

16. Is er iets aan de ambiance dat je anders zou willen zien?

*

16. Is er iets aan de ambiance dat je anders zou willen zien?

*

17. Was uw bezoek gepland of bent u een passant?
*

17. Was uw bezoek gepland of bent u een passant?
*

Marketing & Communicatie

18. Hoe heb je deze zaak gevonden?*

18. Hoe heb je deze zaak gevonden?*

19. Hoe beoordeel je de informatie op de website?

*

19. Hoe beoordeel je de informatie op de website?

*

19. Geef een score tussen 1 en 5

20. Hoe beoordeel je de manier om te reserveren (telefonisch, online)?
*

20. Hoe beoordeel je de manier om te reserveren (telefonisch, online)?
*

20. Geef een score tussen 1 en 5

21. Hoe beoordeel je de uitingen op social media?*

21. Hoe beoordeel je de uitingen op social media?*

21. Geef een score tussen 1 en 5

22. In hoeverre sluiten de online gekweekte verwachtingen aan op je bezoek?
*

22. In hoeverre sluiten de online gekweekte verwachtingen aan op je bezoek?
*

22. Geef een score tussen 1 en 5

23. Hoe beoordeel je de zichtbaarheid van de zaak via advertenties of acties? *

23. Hoe beoordeel je de zichtbaarheid van de zaak via advertenties of acties? *

23. Geef een score tussen 1 en 5

24. Hoe beoordeel je de uitstraling van het logo en de huisstijl?*

24. Hoe beoordeel je de uitstraling van het logo en de huisstijl?*

24. Geef een score tussen 1 en 5

25. Heb je recensies gelezen voor je bezoek? Indien ja waar?*

25. Heb je recensies gelezen voor je bezoek? Indien ja waar?*

26. Hoezeer word jij geprikkeld om foto’s van je bezoek te delen op social media?

*

26. Hoezeer word jij geprikkeld om foto’s van je bezoek te delen op social media?

*

26. Geef een score tussen 1 en 5

27. Hoe beoordeel je hoe je op de hoogte gehouden wordt over aanbiedingen of evenementen?

*

27. Hoe beoordeel je hoe je op de hoogte gehouden wordt over aanbiedingen of evenementen?

*

27. Geef een score tussen 1 en 5

28. Heb je gebruikgemaakt van een actie of korting? Zo ja, hoe was die ervaring en welke?
*

28. Heb je gebruikgemaakt van een actie of korting? Zo ja, hoe was die ervaring en welke?
*

29. Hoe beoordeel je de duidelijkheid van de identiteit van de zaak?

*

29. Hoe beoordeel je de duidelijkheid van de identiteit van de zaak?

*

29. Geef een score tussen 1 en 5

30. Hoe goed werd je geïnformeerd over het (dag)menu of acties?

*

30. Hoe goed werd je geïnformeerd over het (dag)menu of acties?

*

30. Geef een score tussen 1 en 5

31. Hoe welkom en gezien voelde je je tijdens je bezoek?

*

31. Hoe welkom en gezien voelde je je tijdens je bezoek?

*

31. Geef een score tussen 1 en 5

32. Wordt er gevraagd om feedback na je bezoek?

*

32. Wordt er gevraagd om feedback na je bezoek?

*

33. Hoe duidelijk is voor jou het verhaal achter het concept van de zaak?
*

33. Hoe duidelijk is voor jou het verhaal achter het concept van de zaak?
*

33. Geef een score tussen 1 en 5

34. Heb je na je bezoek nog commerciële uitingen ontvangen (bijv. nieuwsbrief)?
*

34. Heb je na je bezoek nog commerciële uitingen ontvangen (bijv. nieuwsbrief)?
*

35. Zou je graag op de hoogte blijven van deze zaak? Indien ja op welke manier?

*

35. Zou je graag op de hoogte blijven van deze zaak? Indien ja op welke manier?

*

35. Geef een score tussen 1 en 5

36. Beschrijf jouw ervaring met deze zaak in één woord?*

36. Beschrijf jouw ervaring met deze zaak in één woord?*

37. Wat zou jij anders doen?*

37. Wat zou jij anders doen?*

38. Hoe beoordeel je de effectiviteit van de marketing en communicatie van deze zaak?*

38. Hoe beoordeel je de effectiviteit van de marketing en communicatie van deze zaak?*

39. Heb je deze zaak al vaker bezocht?*

39. Heb je deze zaak al vaker bezocht?*

Operationeel

40. Heb je de zaak makkelijk kunnen vinden?*

40. Heb je de zaak makkelijk kunnen vinden?*

40. Geef een score tussen 1 en 5

41. Hoe beoordeel je de ontvangst bij binnenkomst?
*

41. Hoe beoordeel je de ontvangst bij binnenkomst?
*

41. Geef een score tussen 1 en 5

42. Hoe snel werd je geholpen na binnenkomst?

*

42. Hoe snel werd je geholpen na binnenkomst?

*

42. Geef een score tussen 1 en 5

43. Hoe beoordeel je de vriendelijkheid van het personeel?
*

43. Hoe beoordeel je de vriendelijkheid van het personeel?
*

43. Geef een score tussen 1 en 5

44. Hoe beoordeel je de professionaliteit en kennis van het personeel?

*

44. Hoe beoordeel je de professionaliteit en kennis van het personeel?

*

44. Geef een score tussen 1 en 5

45. Hoe goed was het personeel zichtbaar aanwezig, maar niet opdringerig?

*

45. Hoe goed was het personeel zichtbaar aanwezig, maar niet opdringerig?

*

45. Geef een score tussen 1 en 5

46. Was er voldoende personeel aanwezig?

*

46. Was er voldoende personeel aanwezig?

*

46. Geef een score tussen 1 en 5

47. Is de bediening representatief voor de zaak? (herkenbaar aan bedrijfskleding?)

*

47. Is de bediening representatief voor de zaak? (herkenbaar aan bedrijfskleding?)

*

47. Geef een score tussen 1 en 5

48. Werd je goed geïnformeerd over de gerechten en dranken?

*

48. Werd je goed geïnformeerd over de gerechten en dranken?

*

48. Geef een score tussen 1 en 5

49. Hoe beoordeel je de aandacht voor dieetwensen of allergieën?

*

49. Hoe beoordeel je de aandacht voor dieetwensen of allergieën?

*

49. Geef een score tussen 1 en 5

50. Hoe vond je het aanbod op de menukaart?

*

50. Hoe vond je het aanbod op de menukaart?

*

50. Geef een score tussen 1 en 5

51. Hoe beoordeel je de wachttijd op drankjes en/of gerechten?

*

51. Hoe beoordeel je de wachttijd op drankjes en/of gerechten?

*

51. Geef een score tussen 1 en 5

52. Hoe beoordeel je de netheid en hygiëne in het restaurant en de sanitaire voorzieningen?

*

52. Hoe beoordeel je de netheid en hygiëne in het restaurant en de sanitaire voorzieningen?

*

52. Geef een score tussen 1 en 5

53. Hoe beoordeel je de temperatuur in de zaak?

*

53. Hoe beoordeel je de temperatuur in de zaak?

*

53. Geef een score tussen 1 en 5

54. Was er achtergrondmuziek in de zaak en was deze op een fijn volume?

*

54. Was er achtergrondmuziek in de zaak en was deze op een fijn volume?

*

54. Geef een score tussen 1 en 5

55. Hoe beoordeel je de tafelschikking (voldoende ruimte? Privacy?)

*

55. Hoe beoordeel je de tafelschikking (voldoende ruimte? Privacy?)

*

55. Geef een score tussen 1 en 5

56. Hoe voelde je je als gast op je gemak en gewaardeerd?

*

56. Hoe voelde je je als gast op je gemak en gewaardeerd?

*

56. Geef een score tussen 1 en 5

57. Is er actief gevraagd of alles naar wens was?

*

57. Is er actief gevraagd of alles naar wens was?

*

57. Geef een score tussen 1 en 5

58. Werden eventuele klachten of opmerkingen goed opgepakt?

*

58. Werden eventuele klachten of opmerkingen goed opgepakt?

*

58. Geef een score tussen 1 en 5

59. Hoe beoordeel je het afrekenproces?
*

59. Hoe beoordeel je het afrekenproces?
*

59. Geef een score tussen 1 en 5

60. Hoe goed kon je de weg vinden in de zaak (toilet, garderobe)?*

60. Hoe goed kon je de weg vinden in de zaak (toilet, garderobe)?*

60. Geef een score tussen 1 en 5

61. Hoe beoordeel je de sfeer in de zaak?*

61. Hoe beoordeel je de sfeer in de zaak?*

61. Geef een score tussen 1 en 5

62. Hoe beoordeel je de prijs-kwaliteit verhouding?*

62. Hoe beoordeel je de prijs-kwaliteit verhouding?*

62. Geef een score tussen 1 en 5

63. Hoe groot acht je de kans dat je terugkomt in deze zaak?*

63. Hoe groot acht je de kans dat je terugkomt in deze zaak?*

63. Geef een score tussen 1 en 5

Jij de 4e Horecateer?

Kies voor De Horecateers en geef jouw bedrijf de voorsprong die het nodig heeft!

Stuur ons je gegevens via onderstaand formulier, dan nemen wij contact met je op voor een eerste kennismaking. En wellicht kunnen we daarna samen de eerste stappen van vernieuwing en verbetering zetten!

Neem contact op!

Geen idee (meer) waar je moet beginnen?

Geen probleem.

© 2025 De Horecateers | contact: info@horecateers.nl